Huber zakupił 5 sztuk ciągników siodłowych IVECO Stralis Natural Power

VECO Poland przekazało zamówione przez firmę HUBER 5 sztuk ciągników siodłowych Stralis Natural Power o mocy 460 KM wyposażone w najnowocześniejszy układ napędowy wykorzystujący jako paliwo skroplony gaz ziemny (LNG). Uroczyste przekazanie odbyło się w dniu 07 maja 2019 roku w Rudzie Śląskiej. Firma HUBER posiada wieloletnie doświadczenie w transporcie międzynarodowym. Specjalizuje się w logistyce do takich krajów jak Wielka Brytania, Niemcy, Holandia i Republika Czeska. W swojej flocie posiada obecnie 34 ciągniki siodłowe marki IVECO, w sumie tabor liczy już 140 pojazdów. Dzięki nowym Stralis NP 460 LNG, oferującym osiągi pozwalające zastąpić przewoźnikowi samochody z silnikiem diesla w każdym zadaniu transportowym, firma zapewnia swoim pracownikom większy komfort oraz bezpieczeństwo, jednocześnie mając swój udział w transformacji energetycznej sektora i dążeniu do zrównoważonego korzystania ze środowiska. Podczas uroczystości obecni byli: Bogusław Ciupek – Prezes firmy HUBER oraz Marcin Jesionek – Szef Floty i Serwisu. Ze strony IVECO Poland: Marcin Piluchowski – Business Line Heavy Manager, Artur Wygnański – Key Account Manager, Rafał Kotalewicz i Robert Paszkowski – trenerzy Akademii Jazdy. Dealera IVECO CTC reprezentował Tomasz Urbanowicz – Prezes spółki CTC oraz zarządzający pionem IVECO w Grupie DBK. – Uważamy, że nowe jednostkami IVECO, napędzane skroplonym gazem ziemnym, doskonale ​sprawdzą się w naszych usługach transportowych, jednocześnie dostarczą nam realne oszczędności w zużyciu paliwa w porównaniu z silnikami diesla oraz obniżą całkowity koszt posiadania pojazdów. Inwestycja ta jest jednym z planowanych elementów rozwoju naszej firmy, również w aspekcie technologicznym. Już teraz planujemy kolejne inwestycje w pojazdy LNG. Podjęciu tej decyzji sprzyjają także zmiany w przepisach, takie jak chociażby zwolnienia od stycznia 2019 z opłat drogowych dla samochodów napędzanych skroplonym gazem ziemnym (LNG) w Niemczech, zniesienie akcyzy na LNG i obciążenie oleju napędowego podatkiem na finansowanie rozwoju infrastruktury LNG w Polsce – stwierdził Bogusław Ciupek, Prezes firmy HUBER. Dostarczone pojazdy w wersji Low Tractor zostały wyposażone w zbiorniki LNG o pojemności 290 kg (800 litrów). Oferują rozwiązania technologiczne doskonale sprawdzające się w usługach liniowych klienta. Moc 460 KM i zasięg do 1150 km zapewni nie tylko doskonałe osiągi, ale również oszczędność paliwa i obniżenie całkowitego kosztu posiadania pojazdów. Ponadto ciągniki posiadają nowoczesną skrzynię biegów HI-TRONIX, systemy wspomagające HI-CRUISE oraz retarder. Doposażone zostały w duże lodówki o pojemności 50l, komfortowe fotele oraz klimatyzację postojową i reflektory xenonowe. Na życzenie klienta zostało także wykonane specjalne malowanie kabin pojazdów.Atutem technologii zastosowanej w pojazdach IVECO Stralis NP LNG jest możliwość wydłużenia okresów międzyprzeglądowych. W przypadku poprzedniego modelu były one najdłuższe w branży, a teraz ustalono je na aż 90 000 km, co przekłada się na więcej czasu na drodze i niższe koszty serwisowania. Na uwagę zasługuje również brak skomplikowanego układu oczyszczania spalin, filtrów cząstek stałych czy aktywnej regeneracji, to również obniża koszty utrzymania Stralisa NP 460 – powiedział Marcin Jesionek, Szef Floty i Serwisu w firmie HUBER. Źródło: trucks.com.pl

Komentarze