Żabka Polska
właśnie testuje nowego Volkswagena e-Craftera. 5700 sklepów, 2 mln
klientów dziennie, 900 tys. dostaw rocznie. Trzeba sprawnie i
ekonomicznie obsłużyć wszystkie lokalizacje. Niskie koszty utrzymania,
bezemisyjność, darmowe miejsca parkingowe, buspasy, bezpośrednie
dotarcie do sklepu o każdej porze, nieuciążliwe dla lokalnych
społeczności - to argumenty przemawiające za takim napędem.
Test potrwa do końca sierpnia. Wnioski z niego posłużą do dalszego udoskonalania e-Crafterów. Zarówno Żabce, jak i Volkswagenowi zależy na sprawdzeniu tych pojazdów podczas wykonywania drobnych, interwencyjnych dostaw.
Test potrwa do końca sierpnia. Wnioski z niego posłużą do dalszego udoskonalania e-Crafterów. Zarówno Żabce, jak i Volkswagenowi zależy na sprawdzeniu tych pojazdów podczas wykonywania drobnych, interwencyjnych dostaw.
e-Crafter, wyposażony w silnik
elektryczny o mocy 100 kW (136 KM), jest pierwszym samochodem z gamy
pojazdów elektrycznych marki Volkswagen Samochody Użytkowe. Debiut
Craftera z napędem elektrycznym to jedynie początek ofensywy w
dziedzinie bezemisyjnych samochodów użytkowych. Od teraz Volkswagen
Samochody Użytkowe będzie uzupełniał ofertę o kolejne modele
elektryczne.
Zasięg e-Craftera wynosi 173 km
(mierzone wg normy NEDC), co odpowiada rzeczywistym codziennym potrzebom
firm, które działają w miastach. e-Crafter został stworzony z myślą
właśnie o takich firmach jak Poczta Polska, które zajmują się
dostarczaniem towaru do końcowego odbiorcy. Zdecydowana większość
samochodów w tego typu firmach przejeżdża od 70 do 100 km dziennie.
„e-Crafter został stworzony z myślą o logistyce miejskiej i
dostawach do końcowego odbiorcy, tzw. dostawy ostatniej mili, które
realizowane są przez firmy kurierskie i logistyczne. Elementy
elektrycznego układu napędowego są w nim optymalnie rozmieszczone pod
podłogą w przestrzeni ładunkowej, dzięki czemu wynosi ona 10,7m3” – mówi Piotr Łakomy, dyrektor marki Volkswagen Samochody Użytkowe. Źródło:
Komentarze
Prześlij komentarz