Ford F-Max w wersji Low Liner trafił właśnie na testy do polskiej firmy transportowej

Wczoraj w Cząstkowie Polskim pod Warszawą firma LINK odebrała do testów nowy ciągnik siodłowy Ford F-Max Low Liner od wyłącznego importera tej marki w Polsce – firmy QService Truck Sp. z o. o. LINK będzie testować pojazd na wyznaczonych trasach międzynarodowych przez okres 4 tygodni. Jest to doskonała okazja, aby porównać komfort jazdy oraz parametry dotyczące zużycia paliwa nowego Forda F-Max względem pojazdów innych marek, które LINK obecnie posiada w swojej flocie. LINK testuje Forda F-MAX Low Liner z silnikiem ECOTORQ E6 o mocy 500 KM i 2.500 Nm momentu obrotowego. Komfort oraz bezpieczeństwo jazdy Fordem F-Max zapewniają liczne rozwiązania technologiczne i systemy wspomagania jazdy, takie jak np. ergonomiczny kokpit zapewniający łatwy dostęp do wszystkich systemów kontrolnych, duży, przejrzysty wyświetlacz, multimedialny ekran dotykowy, automatyczna klimatyzacja czy zaawansowany system wspomagania awaryjnego hamowania (AEBS), system ostrzegania o zmianie pasa ruchu (LDWS), ESP oraz Eco Roll.Otwartość na innowacje oraz nowoczesność wpisane są na stałe w funkcjonowanie naszej firmy. LINK sprawdza najnowsze możliwości flotowe i technologiczne, pojawiąjące się w segmencie samochodów ciężarowych. W związku z tym zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie kilkutygodniowego testu pojazdu Forda F-Max w wersji Lowliner. Chciałbym podkreślić, że średni wiek pojazdów w naszej flocie to zaledwie 1,5 roku, co powoduje, że flota LINK składa się wyłącznie z ekologicznych i nowoczesnych ciągników siodłowych z silnikami wysokoprężnymi, spełniającymi najnowsze normy dotyczące spalania. Niemniej jednak stale testujemy nowe modele samochodów poszukując rozwiązań optymalizacyjnych zwiększających efektywność naszych usług i komfort pracy naszych pracowników oraz ograniczających wpływ na środowisko naturalne. Jest to również wpisane w strategię działania całej grupy Waberer’s, do której należymy, powiedział Paweł Moder, CEO, Członek Zarządu LINK Sp. z o.o. Źródło: trailer.pl

Komentarze