IVECO uzupełnia serię Iveco Way o nową ciężarówkę terenową zaprojektowaną do najtrudniejszych misji w najbardziej ekstremalnych warunkach, która zastąpi legendarnego TRAKKERA. IVECO zaprezentowało w środę wieczorem nowy ciężki pojazd terenowy IVECO T-WAY w cyfrowym wydarzeniu na żywo. IVECO T-WAY opiera się na dziedzictwie solidności i niezawodności długiej linii mistrzów off-roadu. Wprowadza najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne, które przekroczą wszelkie oczekiwania w zakresie produktywności, ładowności, bezpieczeństwa i komfortu kierowcy. Luca Sra, Chief Operating Officer IVECO Truck Business Unit, powiedział: "Dziś otwieramy nowy rozdział w niezwykłej historii off-roadu IVECO wraz z uruchomieniem IVECO T-WAY, następcy TRAKKERa jako "najsilniejszy z najcięższych". Thomas Hilse, prezes marki IVECO, stwierdził: " Wstrząsnęliśmy branżą Iveco S-Wayem. Dziś robimy to ponownie w sektorze off-road. Zaprojektowaliśmy Iveco T-Way z ambicją ustanowienia nowych standardów w zakresie solidności, niezawodności, wydajności, obsługi, elastyczności montażu nadwozia i połączonych usług . Nazwa mówi wszystko: T pochodzi od Tough!" Wyróżnia się wydajnością terenową, wytrzymałością i sztywnością skrętną. W stosunku do swoich poprzedników wykorzystuje legendarną wytrzymałość stalowego podwozia o wysokiej odporności, z ramą o grubości 10 mm. Oś przednia ma maksymalną nośność do 9 ton. Redukcja piasty na tylnej osi jest standardem, aby zmaksymalizować wytrzymałość i wydajność. Nowy system tylnego zawieszenia o dużej wytrzymałości dla osi Tandem optymalizuje masę pojazdu i poprawia osiągi terenowe, podobnie większy prześwit i lepszy kąt zejścia. Iveco T-WAY zapewnia moc potrzebną do trakcji i PTO dzięki niezawodnemu i wydajnemu silnikowi IVECO Cursor 13, który rozwija moc do 510 KM , o 10 KM więcej niż u Trakkera. W przypadku konfiguracji o mniejszej masie jest również dostępny z silnikiem Cursor 9. Silniki są połączone ze sprawdzoną 12- i 16-biegową automatyczną skrzynią biegów HI-TRONIX,która teraz posiada również nowe funkcje przeznaczone specjalnie do mobilności w terenie. Obejmują one funkcję Hill Holder, która pomaga ruszać na stromych zboczach, tryb kołysania, aby pomóc odzyskać przyczepność w śliskich warunkach, oraz tryb pełzania dla ultra niskiej prędkości. Dzięki nowym algorytmom HI-TRONIX zapewnia idealną strategię zmiany biegów dla każdego zastosowania. Oferuje nowe rozwiązanie oszczędzające paliwo dla misji, które wymagają okazjonalnej możliwości napędu na wszystkie koła (AWD): hydrostatyczny układ napędowy HI-TRACTION dla modeli sztywnych i przegubowych 6x4. Działa z prędkością do 25 km/h i jest automatycznie aktywowany, aby zapewnić dodatkową przyczepność przednich kół w razie potrzeby. Zapewnia znaczne korzyści pod względem zużycia paliwa i ładowności w porównaniu z rozwiązaniem AWD. Niska masa została dodatkowo zmniejszona o 325 kg w porównaniu do Trakkera, dzięki nowej konstrukcji podparcia tandemowego na tylnych osiach, która jest obecnie jednoczęściowym elementem odlewanym. Iveco T-WAY posiada najlepszą w swojej klasie łączność, która jest znakiem rozpoznawczym serii WAY, za pośrednictwem standardowego Connectivity Box. System łączności zapewnia telediagnostykę i konserwację predykcyjną. Umożliwia również menedżerom floty zdalne monitorowanie osiągów każdego pojazdu przez cały czas, aby zapewnić maksymalną wydajność. T-Way ma najszerszą ofertę opcji układu napędowego na rynku: częściowy napęd na koła w modelach sztywnych i przegubowych 6x4 oraz podwozie 8x4; jak również napęd na wszystkie koła 4x4 i 6x6 , a także w wersjach sztywnych 8x8. Seria napędów na wszystkie koła została poszerzona o nowe modele 4-, 4,2- i 4,5-metrowych, które mogą przenosić specjalne ładunki bez modyfikacji podwozia. Nowa architektura elektryczna i elektroniczna HI-MUX jest w pełni kompatybilna z systemami sterowania najnowszej generacji. T-Way dostępny jest w dwóch wersjach – short cab i long cab, ze standardowym lub wysokim dachem. Cały obszar kierowcy został stworzony, aby zapewnić praktyczne i łatwe do życia środowisko. Wygodne i ergonomiczne siedzenie kierowcy, wraz z nową koncepcją wielofunkcyjnej kierownicy, zapewniają doskonały komfort kierowcy. IVECO T-WAY i IVECO X-WAY tworzą pełną linię off-road IVECO, która jest najbardziej kompletną i odnowioną ofertą do zastosowań terenowych na rynku. Jak powiedzieli szefowie Iveco, zamówienia na wersje Euro 6 dla Europy są już przyjmowane, a wersje Euro 5 dla Bliskiego Wschodu dostępne będą później. Źródło: Materiał prasowy
IVECO uzupełnia serię Iveco Way o nową ciężarówkę terenową zaprojektowaną do najtrudniejszych misji w najbardziej ekstremalnych warunkach, która zastąpi legendarnego TRAKKERA. IVECO zaprezentowało w środę wieczorem nowy ciężki pojazd terenowy IVECO T-WAY w cyfrowym wydarzeniu na żywo. IVECO T-WAY opiera się na dziedzictwie solidności i niezawodności długiej linii mistrzów off-roadu. Wprowadza najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne, które przekroczą wszelkie oczekiwania w zakresie produktywności, ładowności, bezpieczeństwa i komfortu kierowcy. Luca Sra, Chief Operating Officer IVECO Truck Business Unit, powiedział: "Dziś otwieramy nowy rozdział w niezwykłej historii off-roadu IVECO wraz z uruchomieniem IVECO T-WAY, następcy TRAKKERa jako "najsilniejszy z najcięższych". Thomas Hilse, prezes marki IVECO, stwierdził: " Wstrząsnęliśmy branżą Iveco S-Wayem. Dziś robimy to ponownie w sektorze off-road. Zaprojektowaliśmy Iveco T-Way z ambicją ustanowienia nowych standardów w zakresie solidności, niezawodności, wydajności, obsługi, elastyczności montażu nadwozia i połączonych usług . Nazwa mówi wszystko: T pochodzi od Tough!" Wyróżnia się wydajnością terenową, wytrzymałością i sztywnością skrętną. W stosunku do swoich poprzedników wykorzystuje legendarną wytrzymałość stalowego podwozia o wysokiej odporności, z ramą o grubości 10 mm. Oś przednia ma maksymalną nośność do 9 ton. Redukcja piasty na tylnej osi jest standardem, aby zmaksymalizować wytrzymałość i wydajność. Nowy system tylnego zawieszenia o dużej wytrzymałości dla osi Tandem optymalizuje masę pojazdu i poprawia osiągi terenowe, podobnie większy prześwit i lepszy kąt zejścia. Iveco T-WAY zapewnia moc potrzebną do trakcji i PTO dzięki niezawodnemu i wydajnemu silnikowi IVECO Cursor 13, który rozwija moc do 510 KM , o 10 KM więcej niż u Trakkera. W przypadku konfiguracji o mniejszej masie jest również dostępny z silnikiem Cursor 9. Silniki są połączone ze sprawdzoną 12- i 16-biegową automatyczną skrzynią biegów HI-TRONIX,która teraz posiada również nowe funkcje przeznaczone specjalnie do mobilności w terenie. Obejmują one funkcję Hill Holder, która pomaga ruszać na stromych zboczach, tryb kołysania, aby pomóc odzyskać przyczepność w śliskich warunkach, oraz tryb pełzania dla ultra niskiej prędkości. Dzięki nowym algorytmom HI-TRONIX zapewnia idealną strategię zmiany biegów dla każdego zastosowania. Oferuje nowe rozwiązanie oszczędzające paliwo dla misji, które wymagają okazjonalnej możliwości napędu na wszystkie koła (AWD): hydrostatyczny układ napędowy HI-TRACTION dla modeli sztywnych i przegubowych 6x4. Działa z prędkością do 25 km/h i jest automatycznie aktywowany, aby zapewnić dodatkową przyczepność przednich kół w razie potrzeby. Zapewnia znaczne korzyści pod względem zużycia paliwa i ładowności w porównaniu z rozwiązaniem AWD. Niska masa została dodatkowo zmniejszona o 325 kg w porównaniu do Trakkera, dzięki nowej konstrukcji podparcia tandemowego na tylnych osiach, która jest obecnie jednoczęściowym elementem odlewanym. Iveco T-WAY posiada najlepszą w swojej klasie łączność, która jest znakiem rozpoznawczym serii WAY, za pośrednictwem standardowego Connectivity Box. System łączności zapewnia telediagnostykę i konserwację predykcyjną. Umożliwia również menedżerom floty zdalne monitorowanie osiągów każdego pojazdu przez cały czas, aby zapewnić maksymalną wydajność. T-Way ma najszerszą ofertę opcji układu napędowego na rynku: częściowy napęd na koła w modelach sztywnych i przegubowych 6x4 oraz podwozie 8x4; jak również napęd na wszystkie koła 4x4 i 6x6 , a także w wersjach sztywnych 8x8. Seria napędów na wszystkie koła została poszerzona o nowe modele 4-, 4,2- i 4,5-metrowych, które mogą przenosić specjalne ładunki bez modyfikacji podwozia. Nowa architektura elektryczna i elektroniczna HI-MUX jest w pełni kompatybilna z systemami sterowania najnowszej generacji. T-Way dostępny jest w dwóch wersjach – short cab i long cab, ze standardowym lub wysokim dachem. Cały obszar kierowcy został stworzony, aby zapewnić praktyczne i łatwe do życia środowisko. Wygodne i ergonomiczne siedzenie kierowcy, wraz z nową koncepcją wielofunkcyjnej kierownicy, zapewniają doskonały komfort kierowcy. IVECO T-WAY i IVECO X-WAY tworzą pełną linię off-road IVECO, która jest najbardziej kompletną i odnowioną ofertą do zastosowań terenowych na rynku. Jak powiedzieli szefowie Iveco, zamówienia na wersje Euro 6 dla Europy są już przyjmowane, a wersje Euro 5 dla Bliskiego Wschodu dostępne będą później. Źródło: Materiał prasowy
Komentarze
Prześlij komentarz