IVECO uzupełnia serię Iveco Way o nową ciężarówkę terenową


IVECO uzupełnia serię Iveco Way o nową ciężarówkę terenową zaprojektowaną do najtrudniejszych misji w najbardziej ekstremalnych warunkach, która zastąpi legendarnego TRAKKERA. ‎ ‎‎IVECO zaprezentowało w środę wieczorem nowy ciężki pojazd terenowy ‎‎IVECO T-WAY‎ w cyfrowym wydarzeniu na żywo. ‎ ‎‎IVECO T-WAY‎‎ opiera się na dziedzictwie solidności i niezawodności długiej linii mistrzów off-roadu. Wprowadza ‎‎najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne,‎‎ które przekroczą wszelkie oczekiwania w zakresie ‎‎produktywności, ładowności, bezpieczeństwa i komfortu kierowcy.‎‎ Luca ‎‎Sra, Chief Operating Officer IVECO Truck Business Unit‎‎, powiedział: "Dziś otwieramy nowy rozdział w niezwykłej historii off-roadu IVECO wraz z uruchomieniem IVECO T-WAY, następcy TRAKKERa jako "najsilniejszy z najcięższych". ‎ ‎ Thomas‎ ‎‎Hilse, prezes marki IVECO,‎‎ stwierdził: " Wstrząsnęliśmy branżą Iveco S-Wayem. ‎‎ Dziś robimy to ponownie w sektorze off-road. Zaprojektowaliśmy Iveco T-Way z ambicją ustanowienia nowych standardów w zakresie solidności, niezawodności, wydajności, obsługi, elastyczności montażu nadwozia i połączonych usług . Nazwa mówi wszystko: T pochodzi od Tough!"‎‎ ‎ ‎ ‎‎Wyróżnia się ‎‎wydajnością terenową, wytrzymałością i sztywnością skrętną.‎‎ W stosunku do swoich poprzedników wykorzystuje legendarną wytrzymałość stalowego podwozia o wysokiej odporności, z ramą o grubości 10 mm. Oś przednia ma maksymalną nośność do 9 ton. Redukcja piasty na tylnej osi jest standardem, aby zmaksymalizować wytrzymałość i wydajność. Nowy system tylnego zawieszenia o dużej wytrzymałości dla osi Tandem optymalizuje masę pojazdu i poprawia osiągi terenowe, podobnie większy prześwit i lepszy kąt zejścia. Iveco T-WAY zapewnia ‎‎moc potrzebną do trakcji i PTO‎‎ dzięki ‎‎niezawodnemu‎‎ i wydajnemu silnikowi IVECO Cursor 13, który rozwija moc do 510 KM , o 10 KM więcej niż u Trakkera. ‎ W przypadku konfiguracji o mniejszej masie jest również dostępny z silnikiem Cursor 9. ‎ Silniki są połączone ze sprawdzoną ‎‎12- i 16-biegową automatyczną skrzynią biegów HI-TRONIX,‎‎która teraz posiada również nowe funkcje przeznaczone specjalnie do mobilności w terenie. ‎ Obejmują one funkcję Hill Holder, która pomaga ruszać na stromych zboczach, tryb kołysania, aby pomóc odzyskać przyczepność w śliskich warunkach, oraz tryb pełzania dla ultra niskiej prędkości. Dzięki nowym algorytmom HI-TRONIX zapewnia idealną strategię zmiany biegów dla każdego zastosowania. ‎ Oferuje nowe rozwiązanie oszczędzające paliwo dla misji, które wymagają okazjonalnej możliwości napędu na wszystkie koła (AWD): hydrostatyczny układ napędowy ‎‎HI-TRACTION‎‎ dla modeli sztywnych i przegubowych 6x4. Działa z prędkością do 25 km/h i jest automatycznie aktywowany, aby zapewnić dodatkową przyczepność przednich kół w razie potrzeby. Zapewnia znaczne korzyści pod względem zużycia paliwa i ładowności w porównaniu z rozwiązaniem AWD. Niska ‎‎masa ‎‎ została dodatkowo zmniejszona o 325 kg w porównaniu do Trakkera, dzięki nowej konstrukcji podparcia tandemowego na tylnych osiach, która jest obecnie jednoczęściowym elementem odlewanym. ‎ Iveco T-WAY posiada najlepszą w swojej klasie łączność, która jest znakiem rozpoznawczym serii WAY, za pośrednictwem standardowego ‎‎Connectivity Box.‎‎ ‎ System łączności zapewnia telediagnostykę i konserwację predykcyjną. Umożliwia również menedżerom floty zdalne monitorowanie osiągów każdego pojazdu przez cały czas, aby zapewnić maksymalną wydajność. ‎ ‎T-Way ‎‎ma najszerszą ofertę opcji układu napędowego na rynku: ‎‎częściowy napęd‎‎ na koła w modelach sztywnych i przegubowych 6x4 oraz podwozie 8x4; jak również napęd na ‎‎wszystkie koła‎‎ 4x4 i 6x6 , a także w wersjach sztywnych 8x8. Seria napędów na wszystkie koła została poszerzona o nowe modele 4-, 4,2- i 4,5-metrowych, które mogą przenosić specjalne ładunki bez modyfikacji podwozia. Nowa architektura elektryczna i elektroniczna ‎‎HI-MUX‎‎ jest w pełni kompatybilna z systemami sterowania najnowszej generacji. ‎ T-Way dostępny jest w dwóch wersjach – short cab i long cab, ze standardowym lub wysokim dachem. Cały obszar kierowcy został stworzony, aby zapewnić praktyczne i łatwe do życia środowisko. Wygodne i ergonomiczne siedzenie kierowcy, wraz z nową koncepcją wielofunkcyjnej kierownicy, zapewniają doskonały komfort kierowcy. ‎‎ ‎ ‎ ‎‎IVECO T-WAY i IVECO X-WAY tworzą pełną linię off-road IVECO, która jest najbardziej kompletną i odnowioną ofertą do zastosowań terenowych na rynku. ‎ ‎ ‎Jak powiedzieli szefowie Iveco, zamówienia na wersje Euro 6 dla Europy są już przyjmowane, a wersje Euro 5 dla Bliskiego Wschodu dostępne będą później. Źródło: Materiał prasowy

Komentarze