Zamówienie dotyczy wyprodukowania 94 naczep kurtynowych typu MEGA z systemem intermodalnym oraz 12 rozsuwanych naczep podkontenerowych. Odbiory pojazdów zaplanowano do końca 2024 roku. Dedykowana do transportu kombinowanego naczepa Curtain Master MEGA z systemem Intermodalnym (typu hukepack) sprawdzi się w mieszanym transporcie towarów wielkogabarytowych, np. z przemysłu motoryzacyjnego i ładunków wymagających szczelności, trwałości i dużej pojemności załadunkowej, jak napoje, opony, sprzęt AGD czy pojemniki gitterbox. Pojazd ten pozwala na transport towaru o wysokości 3 m, a jego całkowita kubatura wynosi około 100m3. Niska masa własna naczepy - od 6300 kg oraz możliwość przewożenia jej koleją czy promem istotnie wpływają na obniżenie kosztów jej eksploatacji. Curtain Master Mega to pojazd dedykowany do transportu intermodalnego dzięki wzmocnionej ramie i rozłącznemu zawieszeniu pneumatycznemu, a także zastosowaniu ergonomicznych rozwiązań, jak składany zderzak. Ma ona odpowiednie wzmocnienia w podwoziu, umożliwiające przeładunek pionowy, tj. 4 punkty chwytania "grab handles" rozmieszczone zgodnie z normą UIC 596-5 i wzmocnioną tablicę przyłączeniową, która jest chroniona dodatkowymi odbojami gumowymi. Tylne obrzeże chronione jest rolkowymi odbojami narożnymi, a umiejscowienie ośmiu uchwytów promowych na podwoziu dodatkowo umożliwia transport naczepy promem, zwiększając możliwości wykorzystania naczepy w transporcie mieszanym.AGROMEX to rodzinna firma działająca od ponad 30 lat w branży transportowej. Specjalizuje się w międzynarodowym oraz krajowym transporcie drogowym oraz intermodalnym. Od 2021 roku w swojej działalności wykorzystuje zeroemisyjne paliwo (bio-LNG) do napędzania pojazdów. Zespół firmy to 160 doświadczonych pracowników. Flota spółki składa się łącznie z 120 pojazdów i 180 naczep, w tym znaczna jej część to naczepy MEGA dedykowane do transportu intermodalnego, które od 2013 roku z powodzeniem przewożą różne ładunki koleją. W ostatnim czasie firma AGROMEX poszerzyła działalność o własne kolejowe połączenie intermodalne na trasie Karsznice – Rotterdam. Źródło: Materiał prasowy
Zamówienie dotyczy wyprodukowania 94 naczep kurtynowych typu MEGA z systemem intermodalnym oraz 12 rozsuwanych naczep podkontenerowych. Odbiory pojazdów zaplanowano do końca 2024 roku. Dedykowana do transportu kombinowanego naczepa Curtain Master MEGA z systemem Intermodalnym (typu hukepack) sprawdzi się w mieszanym transporcie towarów wielkogabarytowych, np. z przemysłu motoryzacyjnego i ładunków wymagających szczelności, trwałości i dużej pojemności załadunkowej, jak napoje, opony, sprzęt AGD czy pojemniki gitterbox. Pojazd ten pozwala na transport towaru o wysokości 3 m, a jego całkowita kubatura wynosi około 100m3. Niska masa własna naczepy - od 6300 kg oraz możliwość przewożenia jej koleją czy promem istotnie wpływają na obniżenie kosztów jej eksploatacji. Curtain Master Mega to pojazd dedykowany do transportu intermodalnego dzięki wzmocnionej ramie i rozłącznemu zawieszeniu pneumatycznemu, a także zastosowaniu ergonomicznych rozwiązań, jak składany zderzak. Ma ona odpowiednie wzmocnienia w podwoziu, umożliwiające przeładunek pionowy, tj. 4 punkty chwytania "grab handles" rozmieszczone zgodnie z normą UIC 596-5 i wzmocnioną tablicę przyłączeniową, która jest chroniona dodatkowymi odbojami gumowymi. Tylne obrzeże chronione jest rolkowymi odbojami narożnymi, a umiejscowienie ośmiu uchwytów promowych na podwoziu dodatkowo umożliwia transport naczepy promem, zwiększając możliwości wykorzystania naczepy w transporcie mieszanym.AGROMEX to rodzinna firma działająca od ponad 30 lat w branży transportowej. Specjalizuje się w międzynarodowym oraz krajowym transporcie drogowym oraz intermodalnym. Od 2021 roku w swojej działalności wykorzystuje zeroemisyjne paliwo (bio-LNG) do napędzania pojazdów. Zespół firmy to 160 doświadczonych pracowników. Flota spółki składa się łącznie z 120 pojazdów i 180 naczep, w tym znaczna jej część to naczepy MEGA dedykowane do transportu intermodalnego, które od 2013 roku z powodzeniem przewożą różne ładunki koleją. W ostatnim czasie firma AGROMEX poszerzyła działalność o własne kolejowe połączenie intermodalne na trasie Karsznice – Rotterdam. Źródło: Materiał prasowy

Komentarze
Prześlij komentarz