Kampania reklamowa nowej generacji ciężarówek MAN Truck & Bus

Agencja reklamowa Jung von Matt / Saga opracowała kampanię reklamową nowej generacji ciężarówek MAN Truck & Bus. Elementem składowym kampanii jest video ze znanym utworem zespołu Queen "Under Pressure", który jest tłem filmu pokazującego nowego MAN-a TGX. Obraz pokazuje życie kierowcy żyjącego pod presją, którego pracę całkowicie odmienia nowy MAN TGX. - Presja naciska na mnie. Napiera na ciebie, nikt o nią nie prosi. Pod presją, która spala budynki. Rozbija rodzinę na dwie części. Wyrzuca ludzi na ulicę - śpiewał w 1981 roku Freddie Mercury. Od tego czasu nic się nie zmieniło, aż do teraz... Praca kierowcy ciężarówki jest zwykle pod presją czasu, na filmie widzimy jednak zrelaksowanego szofera, dlaczego? Tajemnicę skrywa hasło: #SimplyMyTruck Dzięki modelom MAN TGX, TGS, TGM i TGL, monachijski producent pojazdów użytkowych wprowadza w tym roku zupełnie nową filozofię sprzedaży nowych ciężarówek. Celem jest zapewnienie kierowcom i menedżerom flot jeszcze lepszego wsparcia. Prowadząc samochód ciężarowy nie musimy się martwić o to, czy auto jest sprawny - zdiagnozuje to za nas system i w odpowiednim czasie powiadomi kierowcę lub dyspozytora. To oczywiście nie jedyne zmiany Nowych Truck Generation. Ciężarówki wyposażono w systemy ułatwiające jazdę i poprawiające bezpieczeństwo, a wnętrze pojazdów stało się jeszcze bardziej przyjazne kierowcy.

Komentarze