Dachser zwiększa zasięg dostaw do klientów indywidualnych z 6 do 22 krajów Europy

Dachser zwiększa zasięg dostaw do klientów indywidualnych z 6 do 22 krajów Europy. Ma to związek z rozwojem branży e-commerce, który przyspieszyła pandemia. Ten trend zaobserwował również Dachser Polska, specjalizujący się w obsłudze krajowych eksporterów. Tylko w kwietniu tego roku operator czterokrotnie zwiększył liczbę przesyłek B2C z Polski. Z rozszerzenia zasięgu skorzystają m.in. polskie sklepy internetowe, eksporterzy realizujący zamówienia zachodnioeuropejskich konsumentów czy firmy które do tej pory prowadziły sprzedaż np. tylko przez dystrybutorów.Dachser Polska specjalizuje się w drobnicowych przesyłkach międzynarodowych, z których większość to zlecenia z firm do firm (B2B). Przesyłkę od firmy do klienta indywidualnego można było do tej pory zlecić tylko w przypadku dostaw do Niemiec, Austrii, Czech i krajów Beneluksu. Z początkiem lipca mapa zasięgu dostaw B2C Dachser rozszerza się do 22 państw. Oprócz Polski znajdują się na niej m.in. Wielka Brytania, Skandynawia, Francja, Hiszpania czy kraje bałtyckie, zaś na południu: Słowacja, Węgry czy Rumunia.Z kraju do zagranicznych klientów indywidualnych przesyłki nadają m.in. sklepy internetowe i polskie firmy handlujące na platformach e-commerce. Jeszcze inną, dużą grupą są krajowi producenci i dystrybutorzy, zaopatrujący europejskie sieci handlowe, w tym typu „dom i ogród”. Od 1 lipca Dachser obsłuży zlecenia B2C w niemal całej Europie w ramach dostaw „do krawężnika”, po wcześniejszym powiadomieniu, w godzinach porannych lub popołudniowych. Źródło: Materiał prasowy

Komentarze