Firma Krone całkowicie przeprojektowała naczepę Profi Liner


Firma Krone całkowicie przeprojektowała naczepę Profi Liner, zwracając szczególną uwagę na ścianę przednią, nadbudowę, podłogę, zabezpieczenie ładunku oraz tył.W naczepach Profi Liner 5. generacji firma Krone zdecydowała się na spawaną konstrukcję ramy z belkami wzdłużnymi na całej długości podłogi. Taka konstrukcja umożliwia zastosowanie mniejszych płyt podłogowych, co z kolei ułatwia naprawy. Nowa Krone Profi Liner jest zgodna z normą EN 283 dla obciążeń osi wózków widłowych do 8 t (standardowo 7 t). Płyty bazowe są mocowane trwale elastycznym, wysokowydajnym klejem, który zapewnia wyjątkową szczelność. W przedniej części Profi Liner ma teraz dodatkowo ściankę wykonaną z płyty podłogowej. Ma to zapobiec uszkodzeniom przy załadunku Ściana przednia jest przykręcona bezpośrednio do ramy. Wzmocnione, ocynkowane, słupki narożne zapewniają sztywne połączenie z podwoziem. Zmieniono również tylną część naczepy. Dzięki zastosowaniu specjalnej zagiętej do krawędzi płyty, podłoga nie jest narażona na uszkodzenia podczas załadunków i rozładunków od tyłu. Osłony przeciwnajazdowe i wsporniki oświetlenia, które są produkowane jako oddzielne elementy, są łatwo wymienne w razie uszkodzenia. Nowe drzwi tylne, z całkowicie ocynkowanymi komponentami i ulepszoną uszczelką drzwi, są produkowane w sposób w pełni zautomatyzowany. Zapewnia to niezmiennie wysoką jakość i precyzję. Firma Krone przeprojektowała również tylne złącze słupka, które jest teraz standardowo wyposażone w otwory do mocowania poprzecznego. Podobnie jak wszystkie dodatkowe części, nowa konstrukcja ​​dachowa jest standardowo ocynkowana i lakierowana proszkowo. Zoptymalizowano również geometrię pokrycia dachowego, co znacznie ułatwia prowadzenie kurtyny dachowej. Opcjonalnie dach można wyposażyć w pasy i otwierać od przodu lub do tyłu. Modyfikacji poddane zostały także rolki do prowadzenia bocznych kurtyn. Rama ma teraz nowe zaczepy Multi Lock z opcjami spinania co 100 mm, co zapewnia lepsze zabezpieczenie ładunku. Wyposażenie naczepy obejmuje również kurtynę Safe Curtain. Zastosowanie tej kurtyny eliminuje konieczność stosowania bocznych belek. Rolę drewnianych listew spełniają paski ze stali sprężynowej o wysokiej wytrzymałości w kieszeniach tunelowych z PVC. Dzięki tej technologii Krone oferuje system zabezpieczenia ładunku za pomocą bocznej kurtyny, co oznacza, że ​​można zrezygnować z klasycznych listew. Zaletą Safe Curtain jest łatwiejszy, bezpieczniejszy i szybszy załadunek, ale także niższa, o około 100 kg, masa własna.Safe Curtain to także dobre zabezpieczenie antykradzieżowe. Jeśli kurtyna jest celowo przycinana, możliwe jest cięcie tylko na małych odcinkach pomiędzy paskami stalowymi. Naprawa kurtyny jest równie prosta, jak w przypadku standardowej kurtyny bocznej. Profi Liner ma również standardowo montowane osie Krone. Krone oferuje sześcioletnią gwarancję na każdą oś bez ograniczenia przebiegu do użytku drogowego w UE. (4Trucks.pl)

Komentarze