Belgijska Armia złożyła nowe zamówienie na 9 ciężkich kombinacji ciągników


Kontynuując poprzednie zamówienie na 879 ciężarówek CF Military z napędem na wszystkie koła, Belgijska Armia złożyła nowe zamówienie na 9 ciężkich kombinacji ciągników i przyczep w celu bezpiecznego i szybkiego odzyskiwania pojazdów w strefach operacji i konfliktów. ‎Zamówienie dotyczy kompletnych kombinacji składających się z czteroosiowych i napędzanych na wszystkie koła ciągników CF Military oraz naczep z wysuwanymi platformami firmy Broshuis. Ciągniki będą wyposażone w najnowocześniejszą kabinę pancerną, która zapewnia maksymalną ochronę pasażerom podczas transportu i ewakuacji pojazdów podczas operacji wojskowych. ‎ ‎‎Firma DAF ściśle współpracuje z renomowaną firmą TATRA TRUCKS w Republice Czeskiej. Skutkuje to unikalną koncepcją podwozia ze światowej klasy układem napędowym, centralną rurą szkieletową i niezależnym zawieszeniem półosi. Zapewnia to CF Military niezrównane możliwości terenowe i wyjątkowy komfort kierowcy, nawet w najtrudniejszym terenie. Zamówione przez Belgijską Armię pojazdy ratownicze będą napędzane 12,9-litrowym silnikiem PACCAR MX-13 o mocy 340 kW/460 KM.‎ ‎Najnowocześniejsze kabiny pancerne będą dostarczane przez TATRA DEFENCE VEHICLES przy użyciu komponentów z kabin serii DAF CF produkowanych w Belgii.‎ ‎‎Sieć dealerów DAF z ponad 1 100 lokalizacjami na całym świecie jest dostępna do obsługi poza granicami Belgii, podobnie jak niezrównana usługa pomocy drogowej DAF ITS. Organizacja dealerów DAF może liczyć na wsparcie PACCAR Parts w zakresie wiodącej na rynku dostępności części.‎ ‎"Jesteśmy bardzo dumni, że otrzymaliśmy to drugie zamówienie od belgijskiego ministerstwa j obrony", mówi Harry Wolters, prezes DAF Trucks. " Z niecierpliwością czekamy na udostępnienie wyjątkowej jakości ciężarówek DAF CF Military również innym siłom zbrojnym w przyszłości". ‎ ‎Nowe zamówienie belgijskiej obrony jest kontynuacją poprzedniego zamówienia na początku tego roku na dostawę 879 pojazdów 4x4 i 8x8 w latach 2022-2025. (Trucks i transport)

Komentarze