LINK po raz kolejny zamówił naczepy kurtynowe marki Wielton


LINK Sp. z o.o., po raz kolejny zamówił naczepy kurtynowe marki Wielton. W ramach nowego kontraktu LINK odbierze 137 naczep dedykowanych do transportu intermodalnego. Zostały wyposażone w rozwiązania umożliwiające bezpieczny przewóz blach w arkuszach, sprzętu AGD, czy opon. Produkty Wieltonu od ponad 15 lat zasilają flotę LINK Sp. z o.o., a zamówione tym razem Curtain Master Mega to specjalnie spersonalizowane naczepy typu huckepack, czyli pojazdy dedykowane do transportu intermodalnego za pomocą wagonów kolejowych. Ponadto, naczepy te zostały wyposażone w dodatkowe rozwiązania umożliwiające sprawny przewóz różnego rodzaju ładunków. Położono w nich nacisk na bezpieczeństwo, również podczas załadunku i wyładunku. Chętnie dostosowujemy produkty do wymagań klientów. Doskonałym przykładem tego typu współpracy jest kontrakt z firmą LINK, która jest naszym partnerem od ponad 15 lat. W tym czasie jej flota została wzbogacona aż o ok. 1000 naczep marki Wielton. Ostatnie zamówienie obejmuje naczepy Curtain Master Mega dostosowane do transportu intermodalnego oraz wyposażone w dodatkowe opcje wyposażenia, które zwiększają ich uniwersalność – mówi Andrzej Dudek, Dyrektor Handlowy Regionu Warszawa Wielton S.A. Flota własna firmy LINK obejmuje 1 200 jednostek transportowych, w tym kilkaset nowoczesnych ciągników siodłowych oraz kilkaset naczep typu MEGA i MEGA BDE. Kontrakt pomiędzy firmami LINK i Wielton dotyczy dostarczenia 137 sztuk naczep Curtain Master Mega. Naczepy zostały dodatkowo wyposażone w uchwyty promowe, zwiększając ich uniwersalność. Z kolei zastosowanie systemu BDE, ułatwia transport produktów AGD, a specjalnie wyprofilowane słupy umożliwiają przewóz blachy w arkuszach. Zadbano również o certyfikat potwierdzający bezpieczeństwo transportu opon oraz certyfikat XL umożliwiający przewóz napojów. Produkty posiadają odpowiednie wzmocnienia w podwoziu, umożliwiające przeładunek pionowy, tj. zawieszenie rozłączne, 4 punkty chwytania „grab handles” rozmieszczenie zgodnie z normą UIC 596-5 i wzmocnioną tablicę przyłączeniową, która jest chroniona dodatkowymi odbojami gumowymi. (Truck i Transport)

Komentarze