Nowe Iveco Eurocargo z nową technologią


Pokazano nowe Eurocargo z nową technologią i wyposażony w nowe silniki zasilane gazem ziemnym CNG do każdego zadania transportowego. Nowe Eurocargo, to jak dotąd najbardziej zaawansowana wersja w historii tej gamy. Pojazd został przeprojektowany, ma nowy cyfrowy kokpit, nowe systemy ADAS – Advanced Driver Assistance Systems, cyfrowe usługi zaawansowanej łączności i wiele więcej atutów wpływających na zrównoważony rozwój w gamie CNG. Model ma szanse stać się potężnym atutem dla wszystkich przewoźników.Zasilanie sprężonym gazem ziemnym, to doskonałe rozwiązanie pozwalające radykalnie zmniejszyć emisje przy jednoczesnym zachowaniu zdolności do wykonywania zadań i obniżyć całkowity koszt posiadania i użytkowania pojazdu (TCO). Przy zasilaniu biometanem pojazdy CNG pozwalają obniżyć emisję CO2 nawet o 95% w porównaniu z analogicznym pojazdem napędzanym silnikiem wysokoprężnym. Całą gamę nowego Eurocargo wyposażono w całkowicie nową generację silników CNG Tector 7 – ten model jest jedynym pojazdem o masie od 12 do 19 t, oferującym przewoźnikom dążącym do ograniczenia emisji zasilanie gazem ziemnym w całej gamie. 
 

Nowy silnik CNG o pojemności 6,7 l jest dostępny w trzech wersjach: 220 KM, 250 KM i 280 KM. Oprócz większej pojemności silnika i większej mocy, pojazd ciężarowy oferuje najlepsze w swojej klasie zużycie paliwa, a także niższą emisję CO2: do -10% w porównaniu z silnikiem wysokoprężnym Tector 7.Nowa standardowa skrzynia biegów jest dostępna zarówno w modelach z silnikiem wysokoprężnym, jak i zasilanym CNG, natomiast 8-biegowa automatyczna skrzynia biegów ZF8-HP ma stać się pierwszym wyborem Klientów, zapewniając zmniejszenie zużycia paliwa nawet o 5%. W wyposażeniu opcjonalnym dostępna jest też automatyczna skrzynia biegów Allison 3000.Zmodernizowana deska rozdzielcza ułatwi życie kierowcy, zapewniając mu wygodę i więcej możliwości. Nowy, w pełni cyfrowy zestaw wskaźników i zegarów z 10-calowym wyświetlaczem zajmuje centralne miejsce w kabinie i daje kierowcy czytelny i błyskawiczny odczyt informacji o pojeździe. Wyświetlacz można konfigurować zgodnie z preferencjami kierowcy tak, by zmniejszyć rozpraszanie uwagi i poprawić użyteczność. Nowe elementy sterujące na kolumnie kierownicy sprawiają, że wszystko znajduje się w zasięgu ręki. Kolejną technologiczną innowacją w kabinie jest nowy 7-calowy ekran dotykowy systemu Infotainment, umożliwiający korzystanie z internetu na pokładzie, a także dostęp do nawigacji. Dostępne są również: radio DAB i kamera cofania. W kabinie można w pełni korzystać z dwóch portów USB do ładowania inteligentnych urządzeń, a Apple CarPlay i Android Auto umożliwiają podłączenie smartfona z systemem iOS lub Android, zapewniając dostęp do znanych aplikacji używanych na co dzień przez kierowcę. Każde zadanie transportowe zaczyna się od kluczyka – nowy model wyposażono w nowy elektroniczny kluczyk o nowoczesnej i wytrzymałej konstrukcji, dostosowanej do trudów zadań transportowych.Każdy pojazd Eurocargo jest odtąd wyposażony w standardowy moduł Connectivity Box, co czyni z niego najbardziej skomunikowany model Eurocargo w historii. Przewoźnicy zyskują dostęp do usług cyfrowych Iveco, w tym monitorowania pojazdów ciężarowych i diagnostyki zdalnej (ograniczenie przestojów), a także narzędzi do zarządzania flotą z poziomu portalu Klienta Iveco ON. (samochody specjalne)

Komentarze