Na drogi wyjechały pierwsze pojazdy Scania Poland Edition

Foto: Scania Poland

W ramach obchodów 30-lecia działalności Scania w Polsce, firma przygotowała limitowaną wersję pojazdów Scania Poland Edition, stworzoną we współpracy z legendarnym warsztatem Svempas – ikoną tuningu ciężarówek. Na drogi wyjechały właśnie dwa pierwsze egzemplarze tej wyjątkowej serii. Pojazdy trafiły do państwa Pawła i Joanny Marchlewicz, właścicieli Pamar-Trans oraz Pak-Trans – firm transportowych, które od lat konsekwentnie wybierają markę Scania. Pamar-Trans, firma rozpoczęła działalność na rynku transportowym w 2012 r. od lekkich pojazdów dostawczych, z czasem poszerzając ofertę o segment transportu ciężkiego. Obecnie przewoźnik dysponuje flotą 20 pojazdów, z czego aż 15 to pojazdy Scania. Pak-Trans z kolei specjalizuje się w szeroko pojętych usługach transportowych i logistycznych, oferując przewóz towarów, magazynowanie oraz wynajem pojazdów. “Od początku wiedzieliśmy, że Scania to marka, na którą warto postawić. To wybór strategiczny, ale też emocjonalny. Scania ma duszę” – mówi Paweł Marchlewicz, właściciel firm Pamar-Trans i Pak-Trans.

Scania Poland Edition – wyjątkowość w każdym detalu

Jubileuszowa wersja Scania Poland Edition bazuje na modelu Scania 560 S z kabiną Highline i układem 4×2. Wyróżnia się nie tylko topową specyfikacją, ale także wyjątkową oprawą wizualną. Kluczowy udział w projekcie miał legendarny szwedzki warsztat Svempas, znany z unikalnych projektów tuningowych. Efektem tej współpracy jest ciężarówka, która zwraca uwagę detalem – od specjalnego lakieru w barwach czerni i czerwieni, przez emblematy z orłem i logotypami 30-lecia, aż po ręcznie dopracowane wnętrze.

Jubileuszowa seria Scania to nie tylko wyjątkowy design, ale też wyraz szacunku do historii i dziedzictwa tej marki. Mieć pojazd z udziałem warsztatu Svempas to jak posiadać dzieło sztuki na kołach. Te ciężarówki nie przejeżdżają niezauważone. To nośnik najwyższej jakości” – przyznaje Paweł Marchlewicz.

Obydwa pojazdy zostały dodatkowo doposażone przez serwis Scania w Olsztynie – zgodnie z preferencjami klienta. Pojawiło się orurowanie, indywidualne oznakowanie firmy, a także dodatkowe oświetlenie LED. Te elementy wzmacniają przekaz: to flota, która nie idzie na kompromisy.

Zakup limitowanej edycji pojazdów Scania to przemyślana decyzja, mająca na celu wyróżnienie się na rynku obu firm i zbudowanie jeszcze większego zaufania wśród klientów. Źródło: Scania Polska

 

Komentarze