IVECO dostarczyło dwa pojazdy ciężarowe IVECO S-eWay Fuel Cell do BMW, partnera w projekcie H2Haul.Ten europejski projekt, współfinansowany przez Clean Hydrogen Partnership, ma na celu wykazanie wysokiej niezawodności ciężarówek napędzanych wodorem jako realnego rozwiązania o zerowej emisji dla potrzeb transportowych Europy poprzez testy operacyjne w wielu rzeczywistych misjach, we współpracy z różnymi dostawcami wodoru i w różnorodnych ekosystemach geograficznych. Ten kamień milowy podkreśla zaangażowanie IVECO w rozwój zrównoważonej mobilności i kształtowanie przyszłości logistyki o zerowej emisji w Europie. Przekazanie odbyło się podczas specjalnego wydarzenia zorganizowanego przez BMW w Lipsku, które zapewniło wgląd w holistyczne wykorzystanie wodoru w całym łańcuchu wartości BMW, od logistyki po gotowy pojazd do transportu długodystansowego. To znaczące wydarzenie było również okazją do otwarcia dwóch najnowocześniejszych stacji tankowania wodoru przez TEAL Mobility w Lipsku i Hormersdorfie, co stanowi kluczowy krok w tworzeniu niezbędnej infrastruktury dla logistyki i transportu komercyjnego wodoru IVECO S-eWay Fuel Cell może pochwalić się zasięgiem do 800 km, szybkim czasem tankowania poniżej 20 minut i może pomieścić 70 kg sprężonego wodoru pod ciśnieniem 700 barów. Dzięki dużemu zasięgowi i ładowności oczekuje się, że będzie prawdziwym przełomem w misjach długodystansowych o zerowej emisji spalin. Ciężarówki będą transportować części między Bawarią (Norymberga) a Lipskiem (zakład BMW), przy wsparciu dwóch nowych stacji tankowania wodoru. Dostarczone pojazdy IVECO S-eWay Fuel Cell są częścią floty 12 ciężkich pojazdów zasilanych wodorem, które IVECO wdraża w strategicznych lokalizacjach w Europie (Niemcy, Francja i Szwajcaria) w ramach projektu H2Haul, aby zademonstrować przyszłą opłacalność ciężarówek z ogniwami paliwowymi zasilanych wodorem. Jedna z ciężarówek została zaprezentowana na nowej stacji wodorowej TEAL Mobility, gdzie demonstrowała operacje tankowania wodoru, podczas gdy druga została zaprezentowana w zakładzie BMW w Lipsku.Wydarzenie, którego gospodarzem było BMW, zgromadziło przedstawicieli partnerów projektu, instytucji finansujących i urzędników państwowych, w tym delegatów z Federalnego Ministerstwa Cyfryzacji i Transportu. Rozpoczęło się od prezentacji holistycznych ram wodorowych BMW, pokazujących, jak wodór jest integrowany w całym łańcuchu wartości firmy, od produkcji po transport długodystansowy oraz szczegółowych informacji na temat projektu i jego kluczowej roli w przyspieszaniu skalowalności pojazdów napędzanych wodorem w przyszłości transportu. Następnie goście zostali zaproszeni na ceremonię otwarcia stacji wodorowej TEAL Mobility, zlokalizowanej w pobliżu zakładu BMW w Lipsku, gdzie jeden IVECO S-eWay Fuel Cell zademonstrował operację tankowania wodoru. Autobus IVECO BUS E-WAY, już używany na terenie BMW do usług wahadłowych o zerowej emisji, został wykorzystany do transportu uczestników między zakładem BMW a nową stacją. (4Trucks.pl)
IVECO dostarczyło dwa pojazdy ciężarowe IVECO S-eWay Fuel Cell do BMW, partnera w projekcie H2Haul.Ten europejski projekt, współfinansowany przez Clean Hydrogen Partnership, ma na celu wykazanie wysokiej niezawodności ciężarówek napędzanych wodorem jako realnego rozwiązania o zerowej emisji dla potrzeb transportowych Europy poprzez testy operacyjne w wielu rzeczywistych misjach, we współpracy z różnymi dostawcami wodoru i w różnorodnych ekosystemach geograficznych. Ten kamień milowy podkreśla zaangażowanie IVECO w rozwój zrównoważonej mobilności i kształtowanie przyszłości logistyki o zerowej emisji w Europie. Przekazanie odbyło się podczas specjalnego wydarzenia zorganizowanego przez BMW w Lipsku, które zapewniło wgląd w holistyczne wykorzystanie wodoru w całym łańcuchu wartości BMW, od logistyki po gotowy pojazd do transportu długodystansowego. To znaczące wydarzenie było również okazją do otwarcia dwóch najnowocześniejszych stacji tankowania wodoru przez TEAL Mobility w Lipsku i Hormersdorfie, co stanowi kluczowy krok w tworzeniu niezbędnej infrastruktury dla logistyki i transportu komercyjnego wodoru IVECO S-eWay Fuel Cell może pochwalić się zasięgiem do 800 km, szybkim czasem tankowania poniżej 20 minut i może pomieścić 70 kg sprężonego wodoru pod ciśnieniem 700 barów. Dzięki dużemu zasięgowi i ładowności oczekuje się, że będzie prawdziwym przełomem w misjach długodystansowych o zerowej emisji spalin. Ciężarówki będą transportować części między Bawarią (Norymberga) a Lipskiem (zakład BMW), przy wsparciu dwóch nowych stacji tankowania wodoru. Dostarczone pojazdy IVECO S-eWay Fuel Cell są częścią floty 12 ciężkich pojazdów zasilanych wodorem, które IVECO wdraża w strategicznych lokalizacjach w Europie (Niemcy, Francja i Szwajcaria) w ramach projektu H2Haul, aby zademonstrować przyszłą opłacalność ciężarówek z ogniwami paliwowymi zasilanych wodorem. Jedna z ciężarówek została zaprezentowana na nowej stacji wodorowej TEAL Mobility, gdzie demonstrowała operacje tankowania wodoru, podczas gdy druga została zaprezentowana w zakładzie BMW w Lipsku.Wydarzenie, którego gospodarzem było BMW, zgromadziło przedstawicieli partnerów projektu, instytucji finansujących i urzędników państwowych, w tym delegatów z Federalnego Ministerstwa Cyfryzacji i Transportu. Rozpoczęło się od prezentacji holistycznych ram wodorowych BMW, pokazujących, jak wodór jest integrowany w całym łańcuchu wartości firmy, od produkcji po transport długodystansowy oraz szczegółowych informacji na temat projektu i jego kluczowej roli w przyspieszaniu skalowalności pojazdów napędzanych wodorem w przyszłości transportu. Następnie goście zostali zaproszeni na ceremonię otwarcia stacji wodorowej TEAL Mobility, zlokalizowanej w pobliżu zakładu BMW w Lipsku, gdzie jeden IVECO S-eWay Fuel Cell zademonstrował operację tankowania wodoru. Autobus IVECO BUS E-WAY, już używany na terenie BMW do usług wahadłowych o zerowej emisji, został wykorzystany do transportu uczestników między zakładem BMW a nową stacją. (4Trucks.pl)
Komentarze
Prześlij komentarz